Wersje

12
Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-10-23 14:05:03  Grzegorz Cwaliński

Utworzono artykuł 106520 o nazwie 'Zarządzenia 2017'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste106520
user_idpuste923036
resource_idpuste487
namepusteZarządzenia 2017
category_idpuste4563
language_idpuste1
shortpusteZarządzenia 2017
fullpuste

UWAGA!

Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony

 

L.P.

NR ZARZĄDZENIA

DATA

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

1.        

1/2017

02.01.2017

Dot. wykazu działu rejestru umów

2.        

2/2017

02.01.2017

Dot. procedur bezpieczeństwa informacji

3.        

3/2017

02.01.2017

Dot. systemu zastępstw

4.        

4/2017

05.01.2017

Dot. zamknięci Mediateki

5.        

5/2017

05.01.2017

Dot. godzin otwarcia mediateki

6.        

6/2017

10.01.2017

Dot. komisji rekrutacyjnej

7.        

7/2017

11.01.2017

Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie

8.        

8/2017

01.02.2017

Dot. regulaminu zamówień publicznych

9.        

9/2017

12.04.2017

Dot. otwarcia Ośrodka w maju

10.    

10/2017

09.05.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

11.    

11/2017

17.06.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

12.    

12/2017

21.06.2017

Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym

13.    

13/2017

10.07.2017

Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń

14.    

14/2017

09.08.2017

Dot. zamknięcia OKSiBP

15.    

15/2017

17.08.2017

Dot.  powołania komisji rekrutacyjnej

16.    

16/2017

23.08.2017

Dot. regulaminu FOTeL

17.    

17/2017

29.08.2017

Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu

18.    

18/2017

07.09.2017

Dot.  procedur bezpieczeństwa informacji

19.    

19/2017

05.10.2017

Dot. regulaminu bibliotek

20.    

20/2017

05.10.2017

Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne

21.    

21/2017

05.10.2017

Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe

22.    

22/2017

05.10.2017

Dot. opłat za wynajem sal

23.    

23/2017

05.10.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka

 

publishfrompuste2017-10-23 00:00:00
_activepuste1
tagspustezarządzenia, zarządzenia 2017
slugpustezarzadzenia-2017
2017-10-23 14:05:56  Grzegorz Cwaliński

Pole category_id zmieniło wartość z '4563' na '20287'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id456320287
2017-11-22 14:14:26  Grzegorz Cwaliński

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: center;"> <strong>UWAGA!</strong></p> <p style="text-align: center;"> <strong>Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony</strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <table align="left" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="735"> <tbody> <tr> <td style="width:37px;"> <p align="center"> <strong>L.P.</strong></p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> <strong>NR ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> <td style="width:85px;"> <p align="center"> <strong>DATA </strong></p> </td> <td style="width:265px;"> <p align="center"> <strong>TREŚĆ ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 1/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. wykazu działu rejestru um&oacute;w</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 2/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 3/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. systemu zastępstw</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 4/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięci Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 5/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. godzin otwarcia mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 6/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 7/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 11.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 8/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 01.02.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu zam&oacute;wień publicznych</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 9/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 12.04.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia Ośrodka w maju</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 10.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 10/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.05.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 11.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 11/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 12.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 12/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 21.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 13.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 13/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.07.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 14.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 14/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia OKSiBP</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 15.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 15/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 16.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 16/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 23.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu FOTeL</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 17.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 17/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 29.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 18.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 18/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 07.09.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 19.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 19/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu bibliotek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 20.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 20/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 21.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 21/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 22.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 22/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za wynajem sal</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 23.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 23/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Ośrodka</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p style="text-align: center;"> <strong>UWAGA!</strong></p> <p style="text-align: center;"> <strong>Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony</strong></p> <table align="left" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="735"> <tbody> <tr> <td style="width:37px;"> <p align="center"> <strong>L.P.</strong></p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> <strong>NR ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> <td style="width:85px;"> <p align="center"> <strong>DATA </strong></p> </td> <td style="width:265px;"> <p align="center"> <strong>TREŚĆ ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 1/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. wykazu działu rejestru um&oacute;w</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 2/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 3/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. systemu zastępstw</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 4/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięci Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 5/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. godzin otwarcia mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 6/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 7/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 11.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 8/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 01.02.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu zam&oacute;wień publicznych</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 9/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 12.04.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia Ośrodka w maju</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 10.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 10/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.05.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 11.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 11/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 12.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 12/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 21.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 13.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 13/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.07.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 14.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 14/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia OKSiBP</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 15.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 15/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 16.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 16/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 23.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu FOTeL</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 17.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 17/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 29.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 18.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 18/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 07.09.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 19.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 19/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu bibliotek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 20.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 20/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 21.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 21/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 22.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 22/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za wynajem sal</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 23.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 23/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Ośrodka</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 24.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 24/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 24.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 25.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 25/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 22.11.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

UWAGA!

Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony

 

L.P.

NR ZARZĄDZENIA

DATA

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

1.        

1/2017

02.01.2017

Dot. wykazu działu rejestru umów

2.        

2/2017

02.01.2017

Dot. procedur bezpieczeństwa informacji

3.        

3/2017

02.01.2017

Dot. systemu zastępstw

4.        

4/2017

05.01.2017

Dot. zamknięci Mediateki

5.        

5/2017

05.01.2017

Dot. godzin otwarcia mediateki

6.        

6/2017

10.01.2017

Dot. komisji rekrutacyjnej

7.        

7/2017

11.01.2017

Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie

8.        

8/2017

01.02.2017

Dot. regulaminu zamówień publicznych

9.        

9/2017

12.04.2017

Dot. otwarcia Ośrodka w maju

10.    

10/2017

09.05.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

11.    

11/2017

17.06.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

12.    

12/2017

21.06.2017

Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym

13.    

13/2017

10.07.2017

Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń

14.    

14/2017

09.08.2017

Dot. zamknięcia OKSiBP

15.    

15/2017

17.08.2017

Dot.  powołania komisji rekrutacyjnej

16.    

16/2017

23.08.2017

Dot. regulaminu FOTeL

17.    

17/2017

29.08.2017

Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu

18.    

18/2017

07.09.2017

Dot.  procedur bezpieczeństwa informacji

19.    

19/2017

05.10.2017

Dot. regulaminu bibliotek

20.    

20/2017

05.10.2017

Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne

21.    

21/2017

05.10.2017

Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe

22.    

22/2017

05.10.2017

Dot. opłat za wynajem sal

23.    

23/2017

05.10.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka

 

UWAGA!

Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony

L.P.

NR ZARZĄDZENIA

DATA

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

1.        

1/2017

02.01.2017

Dot. wykazu działu rejestru umów

2.        

2/2017

02.01.2017

Dot. procedur bezpieczeństwa informacji

3.        

3/2017

02.01.2017

Dot. systemu zastępstw

4.        

4/2017

05.01.2017

Dot. zamknięci Mediateki

5.        

5/2017

05.01.2017

Dot. godzin otwarcia mediateki

6.        

6/2017

10.01.2017

Dot. komisji rekrutacyjnej

7.        

7/2017

11.01.2017

Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie

8.        

8/2017

01.02.2017

Dot. regulaminu zamówień publicznych

9.        

9/2017

12.04.2017

Dot. otwarcia Ośrodka w maju

10.    

10/2017

09.05.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

11.    

11/2017

17.06.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

12.    

12/2017

21.06.2017

Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym

13.    

13/2017

10.07.2017

Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń

14.    

14/2017

09.08.2017

Dot. zamknięcia OKSiBP

15.    

15/2017

17.08.2017

Dot.  powołania komisji rekrutacyjnej

16.    

16/2017

23.08.2017

Dot. regulaminu FOTeL

17.    

17/2017

29.08.2017

Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu

18.    

18/2017

07.09.2017

Dot.  procedur bezpieczeństwa informacji

19.    

19/2017

05.10.2017

Dot. regulaminu bibliotek

20.    

20/2017

05.10.2017

Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne

21.    

21/2017

05.10.2017

Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe

22.    

22/2017

05.10.2017

Dot. opłat za wynajem sal

23.    

23/2017

05.10.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka

24.    

24/2017

24.10.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

25.    

25/2017

22.11.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

 

2017-12-07 13:04:00  Grzegorz Cwaliński

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: center;"> <strong>UWAGA!</strong></p> <p style="text-align: center;"> <strong>Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony</strong></p> <table align="left" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="735"> <tbody> <tr> <td style="width:37px;"> <p align="center"> <strong>L.P.</strong></p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> <strong>NR ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> <td style="width:85px;"> <p align="center"> <strong>DATA </strong></p> </td> <td style="width:265px;"> <p align="center"> <strong>TREŚĆ ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 1/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. wykazu działu rejestru um&oacute;w</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 2/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 3/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. systemu zastępstw</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 4/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięci Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 5/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. godzin otwarcia mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 6/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 7/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 11.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 8/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 01.02.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu zam&oacute;wień publicznych</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 9/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 12.04.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia Ośrodka w maju</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 10.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 10/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.05.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 11.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 11/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 12.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 12/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 21.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 13.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 13/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.07.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 14.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 14/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia OKSiBP</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 15.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 15/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 16.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 16/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 23.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu FOTeL</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 17.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 17/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 29.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 18.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 18/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 07.09.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 19.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 19/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu bibliotek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 20.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 20/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 21.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 21/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 22.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 22/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za wynajem sal</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 23.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 23/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Ośrodka</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 24.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 24/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 24.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 25.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 25/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 22.11.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p style="text-align: center;"> <strong>UWAGA!</strong></p> <p style="text-align: center;"> <strong>Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony</strong></p> <table align="left" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="735"> <tbody> <tr> <td style="width:37px;"> <p align="center"> <strong>L.P.</strong></p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> <strong>NR ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> <td style="width:85px;"> <p align="center"> <strong>DATA </strong></p> </td> <td style="width:265px;"> <p align="center"> <strong>TREŚĆ ZARZĄDZENIA</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 1/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. wykazu działu rejestru um&oacute;w</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 2/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 3/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 02.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. systemu zastępstw</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 4/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięci Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 5/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. godzin otwarcia mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 6/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 7/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 11.01.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 8/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 01.02.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu zam&oacute;wień publicznych</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 9/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 12.04.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia Ośrodka w maju</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 10.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 10/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.05.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 11.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 11/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 12.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 12/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 21.06.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 13.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 13/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 10.07.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 14.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 14/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 09.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia OKSiBP</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 15.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 15/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 17.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; powołania komisji rekrutacyjnej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 16.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 16/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 23.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu FOTeL</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 17.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 17/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 29.08.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 18.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 18/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 07.09.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot.&nbsp; procedur bezpieczeństwa informacji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 19.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 19/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. regulaminu bibliotek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 20.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 20/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 21.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 21/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 22.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 22/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. opłat za wynajem sal</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 23.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 23/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 05.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Ośrodka</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 24.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 24/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 24.10.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 25.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 25/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 22.11.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Mediateki</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 26.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 26/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 30.11.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. zamknięcia Ośrodka i fili bibliotecznych</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:37px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> 27.&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:76px;"> <p align="center"> 27/2017</p> </td> <td style="width:85px;"> <p> 30.11.2017</p> </td> <td style="width:265px;"> <p> Dot. powołania komisji inwentaryzacyjnej</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

UWAGA!

Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony

L.P.

NR ZARZĄDZENIA

DATA

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

1.        

1/2017

02.01.2017

Dot. wykazu działu rejestru umów

2.        

2/2017

02.01.2017

Dot. procedur bezpieczeństwa informacji

3.        

3/2017

02.01.2017

Dot. systemu zastępstw

4.        

4/2017

05.01.2017

Dot. zamknięci Mediateki

5.        

5/2017

05.01.2017

Dot. godzin otwarcia mediateki

6.        

6/2017

10.01.2017

Dot. komisji rekrutacyjnej

7.        

7/2017

11.01.2017

Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie

8.        

8/2017

01.02.2017

Dot. regulaminu zamówień publicznych

9.        

9/2017

12.04.2017

Dot. otwarcia Ośrodka w maju

10.    

10/2017

09.05.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

11.    

11/2017

17.06.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

12.    

12/2017

21.06.2017

Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym

13.    

13/2017

10.07.2017

Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń

14.    

14/2017

09.08.2017

Dot. zamknięcia OKSiBP

15.    

15/2017

17.08.2017

Dot.  powołania komisji rekrutacyjnej

16.    

16/2017

23.08.2017

Dot. regulaminu FOTeL

17.    

17/2017

29.08.2017

Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu

18.    

18/2017

07.09.2017

Dot.  procedur bezpieczeństwa informacji

19.    

19/2017

05.10.2017

Dot. regulaminu bibliotek

20.    

20/2017

05.10.2017

Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne

21.    

21/2017

05.10.2017

Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe

22.    

22/2017

05.10.2017

Dot. opłat za wynajem sal

23.    

23/2017

05.10.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka

24.    

24/2017

24.10.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

25.    

25/2017

22.11.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

 

UWAGA!

Pełna treść zarządzeń znajduje się w załącznikach u dołu strony

L.P.

NR ZARZĄDZENIA

DATA

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

1.        

1/2017

02.01.2017

Dot. wykazu działu rejestru umów

2.        

2/2017

02.01.2017

Dot. procedur bezpieczeństwa informacji

3.        

3/2017

02.01.2017

Dot. systemu zastępstw

4.        

4/2017

05.01.2017

Dot. zamknięci Mediateki

5.        

5/2017

05.01.2017

Dot. godzin otwarcia mediateki

6.        

6/2017

10.01.2017

Dot. komisji rekrutacyjnej

7.        

7/2017

11.01.2017

Dot. czasowego zamknięcia biblioteki Cieplewie

8.        

8/2017

01.02.2017

Dot. regulaminu zamówień publicznych

9.        

9/2017

12.04.2017

Dot. otwarcia Ośrodka w maju

10.    

10/2017

09.05.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

11.    

11/2017

17.06.2017

Dot. powołania komisji rekrutacyjnej

12.    

12/2017

21.06.2017

Dot. otwarcia OKSiBP w okresie wakacyjnym

13.    

13/2017

10.07.2017

Dot. instrukcji dostępu do pomieszczeń

14.    

14/2017

09.08.2017

Dot. zamknięcia OKSiBP

15.    

15/2017

17.08.2017

Dot.  powołania komisji rekrutacyjnej

16.    

16/2017

23.08.2017

Dot. regulaminu FOTeL

17.    

17/2017

29.08.2017

Dot. otwarcia OKSiBP we wrześniu

18.    

18/2017

07.09.2017

Dot.  procedur bezpieczeństwa informacji

19.    

19/2017

05.10.2017

Dot. regulaminu bibliotek

20.    

20/2017

05.10.2017

Dot. opłat za zajęcia edukacyjno-artystyczne

21.    

21/2017

05.10.2017

Dot. opłat za spektakle i projekcje filmowe

22.    

22/2017

05.10.2017

Dot. opłat za wynajem sal

23.    

23/2017

05.10.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka

24.    

24/2017

24.10.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

25.    

25/2017

22.11.2017

Dot. zamknięcia Mediateki

26.    

26/2017

30.11.2017

Dot. zamknięcia Ośrodka i fili bibliotecznych

27.    

27/2017

30.11.2017

Dot. powołania komisji inwentaryzacyjnej

 

2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300336

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237213
user_idpuste923036
fobject_idpuste300336
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300337

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237214
user_idpuste923036
fobject_idpuste300337
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300338

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237215
user_idpuste923036
fobject_idpuste300338
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300339

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237216
user_idpuste923036
fobject_idpuste300339
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300340

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237217
user_idpuste923036
fobject_idpuste300340
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300341

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237218
user_idpuste923036
fobject_idpuste300341
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:25  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300342

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237219
user_idpuste923036
fobject_idpuste300342
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300343

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237220
user_idpuste923036
fobject_idpuste300343
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300344

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237221
user_idpuste923036
fobject_idpuste300344
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300345

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237222
user_idpuste923036
fobject_idpuste300345
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300346

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237223
user_idpuste923036
fobject_idpuste300346
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300349

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237224
user_idpuste923036
fobject_idpuste300349
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300350

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237225
user_idpuste923036
fobject_idpuste300350
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300351

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237226
user_idpuste923036
fobject_idpuste300351
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-12-12 11:20:26  Grzegorz Cwaliński

Załączono plik 300352

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1237227
user_idpuste923036
fobject_idpuste300352
resource_idpuste487
modelpusteArticle
foreign_idpuste106520
_attachmentpuste1
_activepuste1
12

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..